Odpowiedź na reklamację kupującego
Sprzedawca ma 14 dniowy termin ustosunkowania się do żądania kupującego. Przekroczenie tego limitu jest równoznaczne z akceptacją wniosku kupującego. Ważne jest, aby kupujący przy żądaniu obniżenia ceny podał wysokość o jaką ta cena ma być obniżona – określenie może być kwotowe albo procentowe.
Jeżeli zabraknie konkretnego wskazania kwoty obniżenie ceny nie będzie możliwe – po upływie 14dni, żądanie klienta nie będzie automatycznie uznane. Klient powinien ponadto dostarczyć rzecz do miejsca wskazanego przez sprzedawcę lub tez udostępnić mu tą rzecz w celu rozpatrzenia reklamacji. Jeżeli takie dostarczenie byłoby utrudnione lub niemożliwe, bo na przykład rzecz jest zamontowana lub gdy jej rozmiary uniemożliwiają dostarczenie.
Oświadczenie z prośbą o wymianę, usunięcie wady, obniżenia ceny itd. powinno być złożone na piśmie lub na innym trwałym nośniku. Sprzedawca powinien ustosunkować się merytorycznie ten sposób, że albo uzna roszczenie albo w przypadku odmowy wskaże jej przyczyny.
Odpowiedź sprzedawcy również powinna być przekazana kupującemu na piśmie lub za pomocą trwałego nośnika.
https://atl-law.pl/fundacja-rodzinna-nowy-sposob-na-sukcesje-firmy-w-2023-r/
Polecane artykuły
Uczestnictwo osób starszych w wirtualnym świecie
Internet, bez którego ciężko by było wyobrazić sobie współczesny świat, dostępny jest w każdej sferze życia i na każdym jego etapie. Choć oczywiście starsze pokolenia nie odnajdują się w tej wirtualnej rzeczywistości, to należałoby również ich wdrożyć przynajmniej w podstawy. Skoro w Internecie moż
O zdrowie należy dbać i to odpowiednio wcześnie
Warto również podkreślić, że podejmowanie leczenia osób starszych generuje ogromne koszty, które często są zbędnym działaniem w obliczu leczenia, które i tak ciągle nie przynosi zamierzonych efektów. Niemniej jednak nie oznacza to, że rozwiązaniem jest odstąpienie od przyjmowania osób starszych do